Avontuur

30 augustus 2021 - Laren, Nederland

Op woensdag 1 september neem ik de trein naar Hendaye en op de volgende twee dagen neem ik de bus om uiteindelijk in Villaviciosa (Spanje) te belanden. Hier start ik op 4 september een nieuwe pelgrimstocht naar Santiago de Compostela (en waarschijnlijk nog wat verder). De tocht heet Camino Primitivo.

Het voelt als een groot avontuur, wellicht omdat er een grote onzekere factor, te weten Corona, in het spel is. Dit houdt onder andere in dat er veel minder overnachtingsmogelijkheden zijn. Daarnaast ga ik alleen op pad  en is het fysiek een zware tocht.

Mijn ervaringen zal ik wederom vastleggen in een blog.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hans:
    30 augustus 2021
    Vergeet niet te genieten ! Lekker zwaar mag wel, te zwaar is foute boel. Vergeet niet naar je lichaam te luisteren. Warme hug en ik geniet zeker mee.
  2. Rene marell:
    30 augustus 2021
    Ad, wederom geweldig. Ik kijk uit naar je mooie reisverhaal, zoals altijd.
    Mooie voettocht, groetjes René
  3. Paul:
    30 augustus 2021
    Goed en vooral veilige reis. Luister naar je hart en lichaam.
    Liefs Paul en Irene
  4. Natasha Laney:
    30 augustus 2021
    Go go go ! Het zal weer een fantastische belevenis voor je worden. Dikke kus van ons
  5. Piet Schoutsen:
    30 augustus 2021
    Wordt weer een gouden plak er bij, Adje! En die Corona blijft maar "een griepje". Maar je hebt mazzel; er wordt nergens controle gehouden. Wens je een mooie tocht toe en veilig weer thuiskomen! Heb het goed maatje! Groeten van Piet
  6. Ruud Vermeulen:
    30 augustus 2021
    ultreia, ultreia e suseia Deus adiuva ons.(vertaald)
    Vooruit,en verder, rechtdoor
    Moge God je helpen
    Bon Camino
    Ruud
  7. Rose-Mary:
    30 augustus 2021
    Wauw Ad, dit klinkt weer naar een fantastisch avontuur. Ik wens je heel veel succes en sterkte en het gaat je lukken. Dikke kus RM
  8. Luuk:
    31 augustus 2021
    It’s already said many times over, but yes, be safe, be smart and above all enjoy the trip!!!🚶🏻
  9. Carsten Falkenstein:
    31 augustus 2021
    Lieber Ad, wir wünschen Dir eine schöne Zeit mit vielen schönen Erlebnissen. Hoffentlich hast Du etwas besseres Wetter als mit uns in den letzten Tagen! Liebe Grüße aus Erfurt! Carsten und Martina
  10. Marja:
    31 augustus 2021
    Denk aan je leeftijd en natuurlijk ook altijd aan Jose. En ach stoppen kan toch ook altijd. Heb plezier
  11. 31 augustus 2021
    Lieve Ad. Heb vooral plezier in je tocht. En...voorzichtig! Wij vinden het weer geweldig! Kus van ons! Verzonden
  12. Marius Lokker:
    31 augustus 2021
    Heel veel succes, sterkte en geniet van al het moois om je heen. Voorzichtig en kom weer gezond thuis!
    Rina en Marius
  13. Coby:
    31 augustus 2021
    Wens je een heel fijn avontuur en kom gezond weer terug!
  14. Lucas van der Erve:
    31 augustus 2021
    He kerel we zullen je missen,maar je bent weer in Spaanse sferen. Geniet ervan. Ben jaloers weer. Lucassio
  15. Jacques:
    31 augustus 2021
    Ik sluit me bij alle voorgaande bemoedigende woorden en wensen a
  16. Anneke:
    31 augustus 2021
    Ik kom je vanavond nog even gedag zeggen. Alvast fijne reis en een goeie start. We houden contact met José.
    Liefs van ons.
    Toine en Anneke
  17. Lidy Smit:
    31 augustus 2021
    Weer een hele mooi reis gewenst,met veel mooie contacten. Ge
    Kijken uit naar je verhalen.
    Hartelijke groeten.
    Jan en Lidy
  18. Henk wikkerman:
    31 augustus 2021
    Hoi Ad je laat je toch niet van de wijs brengen lekker doorstappen je kan het heel veel plezier en geniet ervan veel sterkte en succes
  19. Duike:
    31 augustus 2021
    Hi Ad, weer een nieuw avontuur! Maak er weer wat moois van maar wel voorzichtig hoor! Ik steek iedere avond een kaarsje voor je op! Succes!! Lieve groet Duike.
  20. Evelyne en Fred:
    31 augustus 2021
    Hoi Ad, geniet van je reis, veel succes en wees voorzichtig!
  21. Alex:
    1 september 2021
    Heel veel succes Ad en geniet ervan. Stap voor stap.....
  22. Marian de Boer:
    1 september 2021
    Goede reis morgen en fijne voettocht met mooie belevenissen en n goed lijf