Nog 7 nachtjes slapen

21 februari 2017 - Laren, Nederland

De spanning stijgt en loopt één op één met de zin om te beginnen. Slapen is niet meer zonder opwinding; de aanstaande tocht komt in delen voorbij. Reacties maken mijn tocht steeds specialer.

Ik ben goed voorbereid, fysiek en geestelijk. De rugzak staat al weken in de keuken, nu nog gevuld met rommel wat niet meegaat. Straks gevuld met spullen die klaarliggen en die in de komende maanden mijn hele bezit vormen.

Vragen over welke route ik loop. Ik sluit wat foto's bij die dit moeten verduidelijken

1. Bas Laney:
    21 februari 2017
    Fijn om te horen dat je er klaar voor bent! Ik moet eerlijk zeggen dat het idee dat je over 7 dagen een paar maanden weg bent, me toch wel benauwd! Maar God wat ben ik nu al trots op jou! Go fore it Pa.
    Liefs
  2. Bob:
    21 februari 2017
    Hoi Ad,
    Ik hoop dat het je zonder blessures gaat lukken ! Het is een wereld prestatie heel veel succes !
    Groetjes,
    Bob
  3. 22 februari 2017
    Hoi Ad ,
    Wij zijn ook heel trots op jou! En trots...
    dat je onze buurman bent!! Het gaat lukken!
    Liefs Jos en Mieke
  4. Coby:
    22 februari 2017
    Voorzichtig! Ik hoop dat je een fantastische reis hebt!
    Liefs Coby
  5. Marijke:
    24 februari 2017
    Goede (wandel)reis Ad, blijf veilig en geniet. Hartelijke groet namens als je collega's van de pendelservice.
  6. Leo:
    24 februari 2017
    Ik kan NU alléén maar zeggen, wat TOEN tegen mij werd gezegd, bij de spiegelvijver van Abdij Averbode: "Amaai wat een gelukzak, hij mag nog"!
    Fijn dat ik mag meelezen en zo mijn tocht wat mag herbeleven. Veel plezier!
  7. Marian de Boer:
    24 februari 2017
    Hey Ad, respect voor wat je gaat doen . Ik wens je heel veel plezier en succes. Ik hoop het je ooit na te doen . Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen en kijk er nu al naar uit.
    Gr. Hendrik - jan
  8. Jan:
    24 februari 2017
    Ad, succes met de laatste daagjes voor vertrek. Geweldig dat je dit gaat doen. Petje af.
    Ik volg je met bijzondere belangstelling.
    Buen Camino,
    Jan
  9. Klaas en Lida:
    25 februari 2017
    Je droom komt nu echt dichtbij! Een uitdaging is jou wel toevertrouwd. Geniet en
    kom zonder blessures weer thuis. Liefs uit wormer
  10. Jan:
    25 februari 2017
    Ad, wanneer trek je door de Kampina richting Vessem?
  11. Adriaan:
    25 februari 2017
    Jan, ik loop op 3 maart van Vught naar Vessem.